دکتر تامین در نمایشگاه صنعت ساختمان

نوزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در مورخ ۶ مرداد ۹۸ در تهران برگزار و تا تاریخ ۹ مرداد به طول انجامید. نمایشگاه صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین المللی شهر تهران میزبان...

علیرضا علیخانی

۱۲ آبان ۱۳۹۸

فهرست بندی

نوزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در مورخ ۶ مرداد ۹۸ در تهران برگزار و تا تاریخ ۹ مرداد به طول انجامید. نمایشگاه صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین المللی شهر تهران میزبان بزرگترین شرکت های صنعت ساختمان بود.

در این رویداد که با حضور تمام شرکت های داخلی برگزار گردید، شرکت های صنعت ساختمان از آخرین و بروزترین ابزار و تجهیزات در حوزه تجهیزات ساختمان، مصالح ساختمانی، محصولات  شیمیایی و … با بهترین کیفیت خود رونمایی کردند.

 

هدف حضور دکتر تامین در این رویداد

دکتر تامین

 

ارتباط با تامین کننده

حضور موثر و پر رنگ دکتر تامین در نمایشگاه صنعت ساختمان با وجود گسترده شرکت های بزرگ در این زمینه باعث شد تا به بالا بردن سطح کیفی ارتباطات خود با تامین کنندگان و شرکت های معتبر شود و بتواند نیازهای مورد نظر مشتریان خود را با بهترین کیفیت، پایین ترین هزینه و سرعت بالا تامین و مشکل اصلی مصرف کنندگان در این زمینه را حل کند.

 

ارتباط با کارفرمایان و بازدیدکنندگان

طی ۴ روز مدت زمان نمایشگاه ارتباط و معرفی فروشگاه اینترنتی دکتر تامین به بازدید کنندگان، تولید کنندگان، کارفرمایان و کارجویان به نحوه عالی انجام گردید و این مجموعه توانست نظر حضار محترم در این نمایشگاه را برای ارتباط بیشتر با دکتر تامین و همچنین حضور در بانک مشتریان این شرکت جلب کند.

یکی از نکات مهمی که توانست باعث جلب توجه کارجویان و کارفرمایان حاضر در نمایشگاه شود وجود بانک مشاغل در سایت دکتر تامین بود که برای اولین بار حجم گسترده ای از مشخصات و تخصص ها برای معرفی خود در این صفحه برای عموم به نمایش گذاشته شد.

 

فروشگاه اینترنتی دکتر تامین

آیا این مقاله مفید بود ؟

بله
خیر
ممنون :)

مقالات مرتبط

علت هرز شدن شیرآلات اهرمی و تعمیر آن

دسته‌بندی‌ها

دسته‌بندی‌ها

علت هرز شدن شیرآلات اهرمی و تعمیر آن

دسته‌بندی‌ها

دسته‌بندی‌ها

به اشتراک بگذارید

دسترسی سریع

مشاهده و خرید بهترین وال هنگ های دیواری موجود در سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *