قیمت لوله آدین

فیلترها

نوع محصول

لوله سه لایه پلی پروپیلن PPR آذین
قیمت قبل از تخفیف

24,993 تومان

زانو یکسر مغزی فلزی آذین
قیمت قبل از تخفیف

56,037 تومان

زانو بوشن فلزی زوج آذین
قیمت قبل از تخفیف

78,284 تومان

زانو یکسر بوشن فلزی آذین
قیمت قبل از تخفیف

33,017 تومان

زانومغزی فلزی دیواری آذین
قیمت قبل از تخفیف

54,152 تومان

زانوبوشن فلزی دیواری آذین
قیمت قبل از تخفیف

33,660 تومان

چهار راه آذین
قیمت قبل از تخفیف

6,671 تومان

لوله دوسر خم آذین
قیمت قبل از تخفیف

19,010 تومان

لوله خم آذین
قیمت قبل از تخفیف

20,110 تومان

زانو 45 درجه آذین
قیمت قبل از تخفیف

34,771 تومان

زانو تبدیل 90 درجه آذین
قیمت قبل از تخفیف

5,418 تومان

زانو چپقی 90 درجه آذین
قیمت قبل از تخفیف

4,186 تومان

زانو 90 درجه آذین
قیمت قبل از تخفیف

3,478 تومان

دسته اتو آذین
قیمت قبل از تخفیف

149,286 تومان

ترموستات دستگاه جوش آذین
قیمت قبل از تخفیف

280,163 تومان

صفحه المنت آذین
قیمت قبل از تخفیف

392,226 تومان

شابلون آذین
قیمت قبل از تخفیف

2,714 تومان

درپوش پایه بلند پلاستیکی آذین
قیمت قبل از تخفیف

5,635 تومان

درپوش رزودار پایه کوتاه ارینگ دار آذین
قیمت قبل از تخفیف

2,844 تومان

درپوش رزودار پایه کوتاه آذین
قیمت قبل از تخفیف

3,259 تومان

بست لوله زوج آذین
قیمت قبل از تخفیف

1,449 تومان

بست لوله آذین
قیمت قبل از تخفیف

850 تومان

بالا تنه شیر فلکه آذین
قیمت قبل از تخفیف

137,548 تومان

شیرفلکه کامل آذین
قیمت قبل از تخفیف

145,832 تومان

شیرفلکه دوسرجوش 45 درجه آذین
قیمت قبل از تخفیف

204,724 تومان

شیر مغزی برنجی آذین
قیمت قبل از تخفیف

442,573 تومان

مهره و ماسوره دوطرف جوش آذین
قیمت قبل از تخفیف

39,317 تومان

آداپتور فلنج آذین
قیمت قبل از تخفیف

56,931 تومان

فلنج پلیمری آذین
قیمت قبل از تخفیف

75,265 تومان

سه راه مغزی فلزی دیواری آذین
قیمت قبل از تخفیف

56,190 تومان

سه راه بوشن فلزی دیواری آذین
قیمت قبل از تخفیف

39,197 تومان

سه راه مغزی فلزی آذین
قیمت قبل از تخفیف

54,337 تومان

سه راه بوشن فلزی آذین
قیمت قبل از تخفیف

34,902 تومان

مهره و ماسوره تلفیقی بوشن فلزی آذین
قیمت قبل از تخفیف

49,138 تومان

مهره و ماسوره بوشن فلزی آذین
قیمت قبل از تخفیف

141,417 تومان

مغزی یکسر فلزی آذین
قیمت قبل از تخفیف

52,364 تومان

بوشن یکسر فلزی آذین
قیمت قبل از تخفیف

31,883 تومان

پل بست دار آذین
قیمت قبل از تخفیف

6,148 تومان

درپوش آذین
قیمت قبل از تخفیف

2,104 تومان

سه راهی تبدیل آذین
قیمت قبل از تخفیف

15,871 تومان

سه راهی سه کنج آذین
قیمت قبل از تخفیف

6,170 تومان

سه راهی آذین
قیمت قبل از تخفیف

4,927 تومان

بوشن تبدیل آذین
قیمت قبل از تخفیف

2,420 تومان

بوشن آذین
قیمت قبل از تخفیف

2,671 تومان

قالب دستگاه جوش آذین
قیمت قبل از تخفیف

130,822 تومان

دستگاه جوش فیوژن نیمه اتوماتیک آذین
قیمت قبل از تخفیف

1,862,069 تومان

جعبه ابزار آذین
قیمت قبل از تخفیف

4,452,497 تومان

راهنمای خرید لوله و اتصالات آذین
لوله آذین به‌عنوان یکی از رایج‌ترین لوله‌های مورداستفاده در لوله‌کشی ساختمان شناخته شده است. این لوله به‌دلیل ساختار خاص و عملکرد منحصربه‌فردی که به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد به وفور در لوله‌کشی‌های ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرد.
استفاده از تکنولوژی جدید پلیمر در ساخت لوله‌های آذین مهم‌ترین دلیل پرکاربرد بودن این نوع لوله‌ها در کشور ما است. توصیه ما به شما این است که به‌منظور کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص عملکرد، کاربرد، مزایا و قیمت لوله آذین ما را تا بخش انتهایی این مقاله همراهی کنید.

لوله آذین چیست؟

آذین یک برند مطرح و پرآوازه در کشور ما است که به تولید و طراحی لوله‌های مختلف در اندازه‌های متفاوت با استفاده از تکنولوژی پلیمری می‌پردازد. لوله آذین که با نام لوله پروپیلن نیز در بازار شناخته می‌شود، کاملا از مواد برتر پلیمری ساخته شده و برای عبور آب آشامیدنی در خانه‌ها بسیار مفید و موثر است.
احتمالا برای شما جالب باشد بدانید که چرا لوله‌های پروپیلن با نام لوله آذین شناخته می‌شوند؟ که در پاسخ به این سوال باید بگوییم نام شرکت تولیدکننده این لوله‌ها آذین است. شرکت آذین به‌عنوان برترین و بزرگ‌ترین تولیدکننده این لوله‌ها در سراسر کشور شناخته می‌شود که به‌همین‌دلیل لوله‌های پروپیلن را با نام لوله آذین می‌شناسند.
- دلایل محبوبیت لوله آذین:
در زندگی امروزی ما لوله‌های پلیمری آذین، بسیار پرمصرف هستند و به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای انتقال آب سرد و گرم شناخته می‌شوند. قیمت لوله آذین در بازار به‌علت کیفیت و مقاومت بالای این نوع لوله‌ها نسبتاً مناسب است، اما هنگامی‌که به عملکرد و کارایی این محصولات فکر کنید، متوجه دلایل این تعیین قیمت می‌شوید.
قیمت لوله آذین تا حد زیادی توانسته بر قیمت دیگر سیستم‌های گرمایشی شوفاژ و پکیج نیز تاثیر بگذارد، همین امر باعث شده است که نتوان به سادگی از این مورد چشم‌پوشی کرد. شرکت آذین که به‌عنوان زیر مجموعه هلدینگ شرکت معظم گیتی‌پسند شناخته می‌شود‌ در طول این سال‌ها با ارائه چنین لوله‌های باکیفیتی توانسته خدمت بزرگی به جامعه انجام دهد. از‌طرفی‌دیگر خرید لوله آذین می‌تواند تا حد زیادی از صرف هزینه‌های فراوان برای لوله‌کشی و اتصالات ساختمان جلوگیری به عمل آورد.


لوله آذین سفید یا سبز؟

یکی از مهم‌ترین چالش‌های خانواده‌های ایرانی در رابطه با کیفیت آب آشامیدنی است که با استفاده از لوله‌های آذین می‌توان به‌خوبی عدم تغییر کیفیت مناسب آب آشامیدنی را پس از خروج از این لوله‌ها تضمین کرد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، لوله‌های آذین با استفاده از مواد پلیمری مرغوب ساخته می‌شوند و دارای ساختاری مولکولی هستند. این لوله‌ها به‌صورت تک‌لایه و چندلایه در بازار به عرضه و فروش می‌رسند که در دو رنگ سبز و سفید قابل مشاهده است. ساختار مولکولی ویژه‌ای در انواع لوله‌های آذین وجود دارد و به همین علت در برابر مواد اسیدی و تغییرات دمایی کاملا مقاوم است. لازم به ذکر است که نمونه سفیدرنگ لوله‌های آذین، بسیار پرمصرف‌تر از نمونه‌های سبز رنگ آن خواهد بود.
در گذشته به‌منظور لوله‌کشی آب آشامیدنی ساختمان از رنگ سبز لوله آذین استفاده می‌شد. اما پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که رنگ موجود در لوله‌ها می‌تواند در کیفیت آب تاثیرگذار باشد. پس از مشاهده چنین اتفاقاتی استفاده از لوله سفید رنگ آذین مرسوم‌تر شد و امروزه از همین رنگ لوله برای لوله‌کشی آب آشامیدنی ساختمان استفاده می‌شود.

کیفیت لوله آذین

باید به خاطر بسپارید که کیفیت لوله‌هایی که در لوله‌کشی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، یکی از مسائل بسیار مهم در تاسیسات ساختمانی است. توجه به کیفیت لوله‌ها می‌تواند از بروز مشکل‌های متعددی که ممکن است پس از گذشت سال‌ها متوجه شما شود جلوگیری کند.
انواع لوله آذین در گریدهای مختلف ساخته می‌شود که همگی دارای مقاومت بالایی نسبت به ضربه هستند. لوله‌های آذین دارای رده‌های متنوعی هستند که بهترین و مقاوم‌‌ترین آن‌ها با استاندارد DIN 8078 در حداکثر Jol 15 ضربه پاندولی در دمای صفر درجه تهیه می‌شوند. در این قسمت از مقاله شما را با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های لوله آذین آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:
1. صاف بودن سطح درونی لوله و کاهش فشار
2. انتقال صوتی پایین
3. وجود خط آبی و قرمز در طول لوله و تمامی اتصالات به‌منظور رعایت تراز
4. شکیل بودن لوله به‌منظور لوله‌کشی ساختمان
پیشنهاد می‌کنیم به منظور آشنایی بیش‌تر با قیمت لوله آذین و دریافت آخرین اخبار در رابطه با قیمت به روز لوله آذین ما را در بخش‌های بعدی همراهی نمایید.

مشخصات فنی محصولات لوله آذین

درواقع لوله‌های برند آذین با استفاده از کیفیت بالا و مشخصات برتر خود توانسته‌اند تحول عظیمی در بخش لوله‌کشی ساختمان‌ها و تاسیسات آن به‌وجود آورند. مهم‌ترین مشخصه لوله‌های آذین به کیفیت بالای عملکرد آن برمی‌گردد که تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت آب خروجی از لوله‌ها دارد. لوله‌های آذین از جنس مواد پلیمری هستند که به‌عنوان لوله پروپیلن نیز شناخته می‌شوند و برای انتقال آب سرد و گرم مصرفی بسیار مناسب هستند.
همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم محصولات آذین از پروپیلن هستند و با علامت شیمیایی TYPE3 و P.P.R.C در بازار شناخته می‌شوند. باید اشاره کنیم شرکت لوله آذین در میان سایر شرکت‌هایی که به تولید انواع اتصالات چنین لوله‌هایی مشغول هستند، به‌عنوان برترین تولیدکننده در ایران شناخته می‌شود.


قیمت‌گذاری لوله آذین

قیمت لوله آذین با توجه به فاکتورهای فراوانی محاسبه می‌شود که باید گفت نصب آسان و سریع آن به‌همراه کیفیت بالای اتصالات و مشخصات فنی برتر محصول، از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این لوله‌ها است. از سویی دیگر نوع مواد اولیه به‌کاررفته در لوله‌های آذین از جنس پروپیلن است که باعث شده لوله آذین استحکام بالایی داشته باشد. انعطاف فیزیکی فراوان و مقاومت بالای حرارتی لوله‌های آذین از برترین مشخصه‌های این محصولات به شمار می‌روند.
برای داشتن اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات کامل لوله‌های آذین باید نوع، اندازه و نام قطعه مورد استفاده خود را در لوله‌کشی بدانید. سطح صاف و سیقلی درون این لوله‌ها از ایجاد باکتری و رسوب‌گذاری داخل لوله‌ها جلوگیری می‌کند که باید اشاره کنیم این مشخصه برتر آن موجب بالا بردن سطح بهداشت و کیفیت آب آشامیدنی می‌شود.
لازم به ذکر است لوله‌های آذین دارای جنسی هستند که نور از آن عبور نمی‌کند. به همین علت میکروارگانیسم‌های داخل لوله رشد نکرده و در نتیجه آب داخل لوله را بسیار بهداشتی و تمیز انتقال می‌دهند. به‌طورکلی لوله‌های آذین در دو نوع تک‌‌لایه و 3 لایه فویل‌دار تولید می‌شوند که در حال حاضر رنگ سفید آن از نمونه سبز آن پرمصرف‌تر است. مشخصاتی که برای هر یک از قطعات و اتصالات لوله آذین تعبیه می‌شوند می‌توانند بر میزان قیمت جدید لوله آذین در بازار موثر باشند.


موارد مصرف لوله آذین

لوله آذین به دلیل خاصیت ویژه و کیفیت بالای خود در اغلب لوله‌کشی‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین موارد استفاده لوله آذین به استفاده از آن در آب و شوفاژ خواهد بود که نقش تعیین‌کننده‌ای در عملکرد این بخش‌ها در محیط ساختمان دارد. علت مصرف بالای این لوله‌ها در تاسیسات ساختمانی قیمت لوله آذین که بسیار مناسب تعیین شده است به همراه کیفیت بالا و نصب آسان آن خواهد بود.
این محصولات به‌راحتی قابل حمل‌ونقل و جابه‌جایی هستند که این مورد موجب افزایش سرعت کار حین نصب این لوله می‌شود. در این بخش از مطلب قصد داریم شما را با برخی دیگر از مهم‌ترین موارد استفاده و کاربرد لوله آذین آشنا کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:
1. لوله‌کشی آب سرد و گرم ساختمان‌ها
2. لوله‌کشی گرمایشی شوفاژها و دستگاه‌های تهویه
3. انتقال آب در رایزرها
4. صنایع آزمایشگاهی، کشاورزی و دارویی
5. سیستم‌های تهویه مطبوع
6. لوله‌کشی پکیج ساختمان
7. تاسیسات هتل‌ها، بیمارستان‌ها
8. استفاده در خطوط فاضلاب‌های شهری و صنعتی
چنانچه برای شما همراهان عزیز سوال شده است که رایزر چیست باید بگوییم به لوله‌ای که در جهت عمودی نصب شود رایزر گفته می‌شود. درواقع لوله‌ آذین از مناسب‌ترین لوله‌ها برای شوفاژ هستند که می‌توان به طور همزمان از لوله‌های پلیمری هم برای آب سرد و گرم و همچنین برای شوفاژ استفاده کرد.


لوله آذین برای شوفاژ

ترجیح بسیاری از مالکان و نیروهای تاسیساتی ساختمانی این است که از لوله باکیفیت آذین برای استفاده در لوله‌کشی ساختمان موردنظر بهره‌مند شوند. مناسب‌ترین نوع لوله آذین که می‌توان از آن برای لوله‌کشی شوفاژ استفاده کرد، باید به لوله آذین تک‌لایه اشاره کرد. این نوع لوله به دلیل مقاومت بالا، عدم رسوب‌پذیری و عدم پوسیدگی یک انتخاب مناسب برای لوله‌کشی ساختمانی است.
قیمت اتصالات لوله آذین
 با توجه به کیفیت و عملکردی که ارائه می‌دهد و موارد مصرف بی‌شمار آن در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است. درواقع لوله آذین هم به‌صورت تک‌لایه و هم 5 لایه در بازار به فروش می‌رسد که به علت مقاومت بالای خود در برابر مواد شیمیایی و اسیدی استفاده از آن در صنایع مختلف کاربرد دارد.

مزایای لوله آذین

تا به این قسمت از مقاله حتما متوجه کیفیت بالا و دلایل استفاده از لوله آذین در تاسیسات ساختمانی و لوله‌کشی آن شده‌اید. در واقع لوله آذین ساخت شرکت مطرح و معروف آذین است که به‌دلیل استفاده از خاصیت ضدباکتری در ساختار آن از ایجاد قارچ و باکتری‌های مضر در لوله جلوگیری می‌کند.
همان‌طور که می‌دانید سلامت آب آشامیدنی در زندگی امروزه بسیار اهمیت دارد. زیرا امکان انتقال انواع بیماری‌ها و ویروس‌ها از طریق نوشیدن آب وجود خواهد داشت. به‎همین‌دلیل لوله آذین به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده که از سلامت آب آشامیدنی و حفظ کیفیت آن مراقبت می‌کند.
- مزیت‌های لوله آذین
در این بخش از مقاله به مهم‌ترین مزیت‌های لوله آذین می‌پردازیم که شامل موارد زیر می‌شوند:
1. مقاومت بسیار بالا لوله آذین در برابر مواد اسیدی و شیمیایی
2. دارای سطح صاف، یکدست و صیقلی
3. جلوگیری از ورود باکتری‌ها و قارچ‌ها به آب آشامیدنی یا به‌عبارتی دارای خاصیت ضدباکتریال
4. مقاومت فراوان در برابر ضربه، خوردگی، فشار و پوسیدگی
5. عدم رسوب‌گذاری در سطح داخلی لوله‌های ساختمان
6. کاملا عایق حرارتی و الکتریکی
7. دارای ظاهری بسیار شفاف و زیبا
8. تولید به‌صورت تک‌لایه و چندلایه
9. عدم انتقال نور به داخل لوله به‌دلیل نوع ساختار محصول
10. مقاوم در برابر فرسایش
11. استفاده از مواد باکیفیت و مرغوب در ساختار لوله آذین
12. نصب و راه‌اندازی سریع، آسان و راحت
13. ماندگاری، دوام و طول عمر بالا
14. استفاده از تجهیزات مدرن در فرآیند طراحی، تولید و ساخت لوله آذین
15. دارای کاربردهای متعدد و مصرف بالا در تاسیسات ساختمانی
به طور کلی این مزایای لوله آذین هستند که در کنار قیمت مناسب آن این محصولات را تبدیل به قطعاتی پرمصرف و پرکاربرد در ساختمان‌ها کرده است. قیمت لوله آذین می‌تواند به عنوان یکی از برترین مزایای آن به شمار برود، چرا که با تهیه این محصولات می‌توانید از صرف هزینه‌های فراوان برای لوله‌کشی ساختمان و پکیج‌ها به‌دور باشید.

نکات مهم در مورد نصب لوله آذین و هزینه نصب
از اوایل دهه هفتاد، لوله پلیمری آذین وارد شهر شیراز شد و توانست به دیگر شهرها نیز راه پیدا کند تا تحولی عظیم در تاسیسات لوله‌کشی ساختمان به وجود آورد. با اینکه نصب اتصالات لوله آذین و قطعات بسیار سریع، آسان و راحت بوده، اما انجام این امر یک عمل تخصصی است و باید حتما توسط متخصصانی کاردان و مطمئن انجام شود.
لوله‌کشی با استفاده از لوله آذین به دو شکل روکار و توکار انجام می‌شود که هر کدام از آن‌ها ملزم به رعایت برخی نکات است. بست‌های ثابت لوله‌کشی از مهم‌ترین بخش‌های لوله آذین هستند که حین نصب و راه‌اندازی این لوله‌ها با این قطعات برخورد می‌کنید. در این قسمت از مقاله شما را با برخی نکات مهم در رابطه با نصب لوله آذین آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:
1. بست‌ها باید حداقل در فاصله ۵ سانتی‌متری از اتصالات نصب شوند.
2. حین نصب بست‌ها لوله‌ها باید فضای کافی جهت حرکت طولی در آن‌ها را داشته باشند.
3. هنگامی که لوله‌های آذین را به‌صورت عمودی نصب می‌کنید می‌توانید فاصله بست‌ها را تا ۳۰ درصد افزایش دهید.
از سویی دیگر سیستم لوله‌کشی آذین را می‌توان به 3 روش متعدد نیز انجام داد که متخصصین این امر کاملا به نحوه انجام آن آگاه هستند. هزینه نصب این اتصالات به همراه قیمت لوله آذین توسط اتحادیه مشخص می‌شود که وابسته به نوع و تعداد این اتصالات کاملا متفاوت است. هزینه و دستمزد لوله‌کشی آذین از زمان نوشتار این مقاله معمولا از ۹۵ هزار تومان شروع شده و با توجه به روش نصب و دیگر موارد تا ۷۰۰ هزار تومان نیز قابل تغییر است.
دپارتمان مشاوره دکتر تامین با توجه به سابقه دیرینه‌ای که دارد و تجربه بالای کارشناسان تخصصی مجموعه، می‌تواند شما را در نصب لوله آذین کمک کند. همچنین با توجه به اینکه برای لوله‌کشی بهتر است که از مصالح و تجهیزات مناسبی استفاده کنید، می‌توانید درخصوص انتخاب این تجهیزات نیز با این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

معرفی انواع لوله آذین و قیمت‌های آن

لوله سفید آذین یکی از پرمصرف‌ترین لوله‌ها در تاسیسات ساختمانی است که دارای انواع بسیار متعددی در بازار خواهد بود. روز‌به‌روز بر میزان مصرف لوله‌های آذین در ساختمان‌ها افزوده می‌شود تا جایی که این نام در بازار فروش بسیار شناخته شده است. قیمت لوله آذین از دیگر موارد مهم و یکی از مزیت‌های این قطعات و اتصالات است که کاملا می‌توانید با مشاهده آخرین قیمت لوله آذین در سایت دکتر تامین متوجه این موضوع شوید.
یکی از انواع پرکاربرد لوله آذین با نام لوله تک لایه PP.RCT شناخته می‌شود که دارای رنگ سفید و اندازه ۲۰ mm بوده و حدوداً در رنج قیمت ۱۹۴ هزار تومان قابل فروش است. لوله تک‌لایه پروپیلن نیز از انواع دیگر این لوله‌های پرکاربرد است که دارای اندازه ۲۰ mm بوده و از رنج قیمت ۲۱۳ هزار تومان قابل فروش است.
لوله 3 لایه PP.RCT سفید رنگ از انواع دیگر لوله‌های آذین خواهد بود که اندازه‌ای ۲۰ mm داشته و قیمت این محصول ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است. ازطرفی‌دیگر اتصالات پلیمری لوله‌های آذین که شامل موارد و انواع متعددی می‌شوند، همگی در لوله‌کشی ساختمانی موردنیاز هستند. باید اشاره کنیم لوله بوشن سفید ۲۰ mm از پرکاربردترین اتصالات پلیمری لوله آذین بوده که قیمت تعیین شده برای آن در بازار ۲۹ هزار تومان است.
لازم به ذکر است سایر اتصالات پلیمری لوله آذین از قیمت ۲۹ هزار تومان شروع شده و تا رنج قیمت ۳۲۶ هزار تومان ادامه دارد. به یاد داشته باشید تمامی رقم‌های نام‌برده شده در این بخش از مقاله مختص زمان نوشتار همین مقاله است و امکان دارد در آینده قیمت لوله آذین دچار نوساناتی در بازار شود.

عوامل موثر بر قیمت لوله آذین
لوله آذین یکی از برترین اتصالات و قطعات موجود در بازار به‌منظور لوله‌کشی ساختمانی است که در سراسر ایران به دارا بودن مزیت‌های متعدد و مفید شناخته می‌شود. ممکن است قصد تهیه این لوله‌ها را داشته باشید اما قیمت آن نیز برای شما مهم باشد، به‌همین‌دلیل بهتر است در این قسمت از مقاله ما را همراهی کنید. به‌طورکلی قیمت لوله آذین می‌تواند در بازار تحت‌تاثیر عوامل فراوانی قرار گیرد که این موارد عبارت‌اند از:
1. میزان عرضه و تقاضای لوله آذین در بازار
2. محدودیت حضور در بازار فروش
3. قیمت جدید ارائه شده از سوی کارخانه سازنده محصول
4. اندازه طول و قطر لوله
5. نوع لوله آذین
6. ضخامت دیواره
7. نوع برند محصول
8. ماده اولیه تولیدی محصول

خرید و قیمت لوله و اتصالات آذین

لوله آذین از مواد مختلفی همچون پلیمر، فولاد، آلومینیوم و مس ساخته می‌شود که از پرکاربردترین انواع آن می‌توان به نمونه پلیمری اشاره کرد. همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم لوله آذین به دلیل عملکرد ویژه، مقاومت بالا، کیفیت برتر و مواردی از این قبیل دارای محبوبیت فراوانی میان کاربران هستند. افراد زیادی به‌دلیل قیمت لوله آذین که کاملا مناسب تعبیه شده به دنبال تهیه این محصولات هستند تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی خرید لوله آذین و سفارش آن از طریق روش‌های مختلف امکان‌پذیر است که می‌توانید به‌راحتی اقدام به خرید چنین محصولاتی کنید. در این قسمت از مطلب شما را با چند نکته مهم حین تهیه لوله آذین که باید به آن توجه کنید، آشنا خواهیم کرد. به‌طورکلی چنین موارد و نکات قابل توجهی شامل موارد زیر می‌شوند:
1. توجه به استانداردها
2. بررسی کیفیت محصول
3. تایید هویت فروشنده
4. بررسی قیمت و مقایسه
قیمت لوله آذین و اتصالات آن با توجه به نرخ تصویب شده در بازار امروز از ۲۹ هزار تومان شروع شده و تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر است. شما باید با توجه به نوع نیاز خود و مشورت با متخصصان حوزه لوله‌کشی و تاسیسات ساختمانی انواع متنوعی از لوله آذین را انتخاب کنید که هر یک دارای قیمت متفاوتی در بازار فروش هستند. چنانچه پیش از تهیه لوله آذین با فردی که وظیفه لوله‌کشی ساختمان شما را بر عهده دارد، مشورت نکنید ممکن است پس از خرید دچار مشکل و دردسر شوید.

یکی از برترین مراکزی که اطلاعات کاملی در خصوص انواع لوله‌های آذین در اختیار شما قرار می‌دهد، سایت دکتر تامین است. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید از تمامی اطلاعات، مشخصات و قیمت روز لوله آذین به‌راحتی مطلع شوید.


سوالات متداول
1. استفاده از لوله آذین در چه مواردی کاربرد دارد؟
همان‌طور که در متن مقاله اشاره کردیم، استفاده از این لوله‌ها در صنایع غذایی، صنایع دارویی، لوله‌کشی آب آشامیدنی، صنایع خودروسازی، لوله‌کشی پکیج ساختمان و غیره کاربرد دارد.

2. در لیست قیمت آذین چه مدل‌هایی از لوله آمده است؟
در جدیدترین لیست قیمت لوله‌ها و اتصال‌های آذین شما می‌توانید موارد زیر را از کارشناسان سایت دکتر تامین بخواهید:
قیمت لوله آذین ۲۵
قیمت لوله تک لایه آذین
قیمت لوله پنج لایه آذین
قیمت اتصلات پلیمری
قیمت لوله آذین ۳۲
قیمت لوله آذین ۴۰
قیمت لوله آذین ۶۳
و...

3. قیمت لوله آذین با توجه به چه مواردی تعیین می‌شود؟
عوامل متعددی در تعیین قیمت لوله آذین دخیل هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به میزان عرضه و تقاضا در بازار، اندازه و ابعاد لوله‌ها، کیفیت مواد اولیه، ضخامت دیواره و غیره اشاره کرد.

4. قیمت لوله آذین شاخه ای چند است؟
چنانچه جدیدترین لیست قیمت لوله آذین را بررسی کنید، متوجه قیمت مناسب این محصولات در بازار از بازه قیمتی ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان در بازار می‌شوید‌. فراموش نکنید اعداد و ارقام نام‌برده شده در این مقاله تنها مختص زمان نوشتار این مطلب است و امکان دارد با گذر زمان نرخ جدیدی برای قیمت لوله آذین معین شود. 

5. چگونه می‌توانیم اطلاعات بیش‌تری در خصوص انواع لوله‌های آذین و نحوه عملکرد آن‌ها به دست آوریم؟
شما می‌توانید به‌راحتی برای خرید آنلاین لوله  به سایت دکتر تامین مراجعه کنید و تمامی اطلاعات موردنیاز خود را در رابطه با هر یک از انواع لوله آذین و قیمت آن‌ها در ابعاد گسترده‌ای به دست آورید. همچنین می توانید «لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ» را از سایت دکتر تامین سفارش دهید و از طریق دکمه «لیست قیمت» از قیمت به روز محصولات ساختمانی آگاه شوید و آن‌ها را دانلود کنید. 
همچنین برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با لوله‌های تک لایه می‌توانید مقالات زیر را مطالعه کنید.



لیست استعلام قیمت

جمع کل
0 تومان
phone استعلام قیمت

استعلام قیمت لیست اقلام شما با بیشترین درصد تخفیف

کافیست لیست اقلام خود را برای ما ارسال کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاوره و سفارش تلفنی

برای مشاوره استعلام قیمت یا اطلاع از تخفیف های ویژه با ما در تماس باشید.

ارسال لیست اقلام

برای استعلام قیمت و اطلاع از درصد تخفیف محصولات عکس لیست اقلام خود را برای ما ارسال کنید.