روش های ارسال

نحوه‌ی ارسال کالا به مشتری

محصولات ساختمانی جزو محصولات خاص محسوب می‌شود که حمل‌ونقل آن‌ها پیچیده است و تنها کارشناسان مربوطه می‌توانند بهترین گزینه را براساس محصولات درخواستی تشخیص دهند. از همین رو، در فرآیند خرید نحوه‌ی حمل‌ونقل سوال نخواهد شد و کارشناسان در مورد آن تصمیم‌گیری کرده و مراتب را به شما اطلاع خواهند داد.

بخش دوم از فرآیند ثبت سفارش به ارسال اطلاعات اختصاص می‌یابد که طبق تصویر زیر باید بخش‎های خالی را پر کنید. پر کردن کادرهایی که ستاره‌ی قرمز بالای آن‌ها قرار دارد، اجباری است. مهم‌ترین بخش از این فرم به آدرس اختصاص دارد، هرگونه اشتباهی ممکن است منجر به تاخیر و یا عدم ارسال محصول‌تان گردد، بنابراین بعد از پر کردن باز هم فرم را چک کنید.
پس از اخذ اطلاعات روش ارسال با توجه به حجم سفارش و مقصد مورد نظر توسط کارشناسان دکترتامین، تعیین می‌گردد. سپس روش مناسب به شما اطلاع داده‌ شده و لازم است که هزینه‌ی آن را نیز متقبل شوید.
پس از انجام مراحل بالا پروسه تحویل سفارش توسط شرکت‌های حمل و نقل طرف قرارداد این شرکت شامل پیک موتوری، وانت بار و کامیونت و با نظارت دکترتامین بر مطلوب بودن فرایند انجام می‌گیرد.
محدوده ی فعالیت دکتر تامین برای ارسال کالا در محدوده ی تهران می باشد.

برخی شرایط و ضوابط ارسال که باید بدانید

خریدهایی که در روزهای شنبه تا پنجشنبه (به جز روزهای تعطیل) تا قبل از ساعت 12 ظهر ثبت سفارش شوند، از 1 تا نهایتا 24 ساعت به دست سفارش دهنده خواهد رسید.