بهترین مارک رادیاتور پنلی کدام است؟ بررسی بهترین انواع رادیاتور پنلی

رادیاتور انواع مختلفی دارد و شاید بتوان ادعا کرد که نوع پنلی آن در حال حاضر، پرفروش‌تر و محبوب‌تر است. این نوع رادیاتور مزایای خاص خودش را دارد و همین مزیت‌ها باعث شده‌اند که ...

ناهید منصوری

۲۳ مهر ۱۴۰۲

بهترین مارک رادیاتور پنلی

فهرست بندی

بهترین برند رادیاتور پنلی کدام است؟

رادیاتور انواع مختلفی دارد و شاید بتوان ادعا کرد که نوع پنلی آن در حال حاضر، پرفروش‌تر و محبوب‌تر است. این نوع رادیاتور مزایای خاص خودش را دارد و همین مزیت‌ها باعث شده‌اند که این محصول به انتخاب اول ایرانی‌ها برای سیستم گرمایش منزل تبدیل شود. اما اکنون سوال اصلی آنجاست که بهترین مارک رادیاتور پنلی کدام است؟

اکثر افراد در جواب به این سوال که رادیاتور چه مارکی خوبه، معمولا جوابی ندارند. در این مقاله از دکتر تامین، ما در کنار هم بهترین مارک های رادیاتور پنلی را به شما معرفی خواهیم کرد. آگاهی از بهترین برندهای تولیدکننده ایرانی و خارجی رادیاتور پنلی، بدون شک می‌تواند آگاهی شما را پیش از خرید افزایش دهد و به یک خرید سودمندتر، کمک کند.

بهترین مارک رادیاتور پنلی

رادیاتور پنلی چیست؟

قبل از آن به سراغ معرفی بهترین برند رادیاتور پنلی برویم، بد نیست که ابتدا با چیستی رادیاتور پنلی و ویژگی‌های آن نیز آشنا شویم. باید بدانید که انواع رادیاتور را در بازار، به دو نوع پنلی و پره‌ای تقسیم‌بندی می‌کنند. رادیاتورهای پره‌ای همان نوع شوفاژ کلاسیک هستند و معمولا هم از جنس آلومینیوم تولید می‌شوند. رادیاتور پنلی در مقابل نوع جدیدتری از این محصول بود و متریال به کار رفته در آن، از آلیاژهای فولادی است.

همان‌طور که از نام این رادیاتورها نیز به‌خوبی پیداست، آن‌ها به شکل یک صفحه پنلی یکپارچه هستند. برخلاف انواع رادیاتورهای پره‌ای، بخش‌های مختلف این نوع را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد. برای شناخت بهترین مارک رادیاتور پنلی، باید مزایای آن را نیز دانست. از جمله مزایای منحصربه‌فرد استفاده از رادیاتور پنلی، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بازدهی این رادیاتورها به نسبت رادیاتورهای پره‌ای بیشتر است.
  • ظرفیت گرمایی و میزان گرم کردن محیط توسط این نوع بیشتر است.
  • میزان پخش گرمایی این نوع در محیط بیشتر است.
  • این رادیاتورها دیرتر گرمای خود را از دست می‌دهند.
  • حجم اشغال‌شده توسط این نوع کمتر بوده و برای خانه‌های کوچک مناسب هستند.
  • جنس فولاد به‌کاررفته در آن طول عمر و مقاومت آن را افزایش داده است.
  • این رادیاتورها نیازی به هواگیری ندارند و کمتر به دچار خرابی می‌شوند.
  • قیمت این رادیاتورها نسبت به انواع پره‌ای کمتر بوده و به‌صرفه‌تر است.
  • طراحی انواع پنلی این قابلیت را دارد که با هر دکوری سازگاری داشته باشد.

بهترین مارک رادیاتور پنلی بازار

آشنایی با بهترین مارک رادیاتور پنلی در ایران

در این بخش، با بهترین برندهای ایرانی و خارجی رادیاتور پنلی آشنا خواهیم شد. اگر به دنبال بهترین برند رادیاتور پنلی ایرانی یا بهترین برند رادیاتور پنلی خارجی هستید، این بخش را بادقت مطالعه فرمایید. از جمله بهترین برندهای موجود در بازار ایران، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 برند MPJ

برند MPJ با نام اصلی گروه صنایع جهان آرا، می‌تواند بهترین مارک رادیاتور پنلی در ایران به شمار رود. این برند از جمله جدیدترین برندهای ایرانی نیز به شمار می‌روند، اما با این حال، محبوبیت و فروش زیادی در بازار ایران دارد. باکیفیت‌ترین رادیاتورهای پنلی در بین برندهای ایرانی را می‌توانید در بین محصولات این برند مشاهده کنید.

این برند نه‌تنها در تولید رادیاتورهای پنلی فعالیت دارد، بلکه در زمینه رادیاتورهای پره‌ای کلاسیک نیز فعال است. استفاده از بهترین متریال‌های موجود در بازار و همین‌طور به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی روز در زمینه تولید رادیاتور، این برند را به یکی از مطمئن‌ترین برندهای ایرانی تبدیل کرده است.

تمام محصولات رادیاتور MPJ را می‌توانید در وب‌سایت دکتر تامین مشاهده فرمایید.

 

برند ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور از جمله قدیمی‌ترین و همین‌طور شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی تولیدکننده رادیاتور در ایران است. اگر می‌پرسید که بهترین مارک رادیاتور پنلی ایرانی کدام است، پیشنهاد ما به شما همین برند ایران رادیاتور است. سابقه این برند در زمینه تولید انواع رادیاتور بسیار زیاد است و به همین دلیل می‌توان به‌راحتی به محصولات آن اعتماد کرد.

در خرید محصولات رادیاتور پانلی ایران رادیاتور به هیچ عنوان نباید شک کنید؛ استفاده از مواد اولیه درجه یک، به‌کارگیری تکنولوژی روز، برخورداری از انواع استانداردهای ایرانی و بین‌المللی، همچنین قیمت بسیار مناسب و به‌صرفه به نسبت دیگر برندها، از جمله مزایای خرید محصولات این برند ایرانی به شمار می‌رود.

شما عزیزان می‌توانید انواع محصولات رادیاتور ایران رادیاتور قیمت و مشخصات را آن را در وب‌سایت دکتر تامین مشاهده فرمایید.

بهترین برند رادیاتور پنلی

 برند بوتان

برند بوتان نیز از جمله شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی رادیاتور پنلی است. بدون شک نام این برند را بارها و بارها در تبلیغات تلویزیونی‌ شنیده‌اید. این برند قدمت بسیاری دارد و محصولات آن نیز همیشه از جمله پرفروش‌ترین محصولات بازار ایران بوده‌اند. اگر به دنبال بهترین مارک رادیاتور پنلی هستید، برند بوتان را نیز باید در بین گزینه‌های خود قرار دهید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که این برند بیشتر از 70 سال قدمت دارد و همین کارنامه طولانی و البته درخشان، از جمله نقاط قدرت این برند به شمار می‌رود. تنوع بسیار بالای محصول، وجود تعداد زیاد نمایندگی‌های برند در سرتاسر ایران، طول عمر بالای محصولات، استفاده از بهترین تجهیزات و متریال‌ها، همگی از جمله ویژگي‌های برند بوتان هستند.

 برند لورچ

در بین انواع پرفروش ترین برندهای رادیاتور پنلی، می‌توان نام برند لورچ را نیز جای داد. این برند از سال 57 شمسی شروع به کار کرده است و در طی مدت‌زمانی کوتاه، توانست به یکی از بهترین تولیدکنندگان این محصول در ایران تبدیل شود. بهترین رادیاتور پنلی لورچ، با بهترین برندهای خارجی برابری می‌کند و این موضوع را می‌توان از دلایل محبوبیت این برند ایرانی، در نظر گرفت.

استفاده از ظاهری منحصربه‌فرد با طراحی متفاوت، محصولات این برند را از سایر محصولات موجود در بازار، متمایز کرده است. متریال به‌کاررفته در محصولات لورچ از بهترین فولادهای بازار بوده است و درست به همین دلیل، می‌توان گفت که کیفیت و دوام رادیاتورهای تولیدشده توسط این برند، بسیار زیاد است.

بهترین مارک رادیاتور پنلی ایرانی

 برند سونر

برند سونر آ.ب.گ را نیز می‌توان در فهرست بهترین رادیاتور پنلی ایرانی قرار داد. این برند زیرمجموعه گروه صنعتی آب‌بند است و از سال 1370 شروع به فعالیت کرده است. این برند نه‌تنها در زمینه تولید انواع رادیاتور فعالیت دارد، بلکه در زمینه ساخت انواع دیگ بخار صنعتی، مشعل گازی، انواع منبع‌های دوجداره و غیره نیز فعالیت دارد.

تنوع محصول در بین تولیدات این برند بسیار زیاد است و بدون شک خرید از آن، می‌تواند هرگونه نیاز شما عزیزان را به بهترین شکل رفع کرده و رضایت شما را تا بیشترین میزان ممکن، به دست آورد.

 برند ایساتیس

به‌عنوان دیگر مارک رادیاتور پنلی ایرانی، می‌توانیم به سراغ برند ایساتیس برویم. این برند در سال 85 تاسیس شده است و می‌توان این‌طور گفت که به نسبت به دیگر برندهای موجود در این فهرست، قدمت کمتری دارد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند و همچنین کیفیت بالای آن، باعث شده است که در مقاله بهترین مارک رادیاتور پنلی از آن نام ببریم.

باید بدانید که گارانتی محصولات این برند از هر برند ایرانی دیگری بیشتر است؛ همین عامل باعث شده است که افراد بسیاری به سراغ خرید محصولات این برند بروند. تنوع محصولات این برند بسیار است و می‌توانید با توجه به متراژ خانه خود، انواع مختلفی از رادیاتورهای پنلی ایساتیس را خریداری کنید.

بهترین برند رادیاتور پنلی بازار

برند تاش

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده رادیاتور پنلی در ایران، برند تاش است. این برند از سال 94 شروع به کار کرده است به همین دلیل، می‌توان آن را یکی از جدیدترین برندهای ایرانی در  بازار دانست. گفتنی است که هرچند این برند در ایران فعالیت دارد، اما محصولات آن را می توان تحت لیسانس کشورهایی همچون آلمان و ایتالیا دانست.

تولید محصول ایرانی تحت لیسانس بهترین برندهای خارجی، باعث شده است که برند تاش از جمله باکیفیت‌ترین محصولات بازار را از آن خود کرده باشد. استفاده از بهترین متریال‌ها برای ساخت رادیاتور، پشت سر گذاشتن تست‌های کیفیت با موفقیت تمام، از جمله مواردی است که کیفیت این برند رادیاتور پنلی ایرانی را تضمین می‌کند.

برند همگام

از دیگر گزینه‌های موجود برای بهترین مارک رادیاتور پنلی، می‌توانیم برند همگام را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. این برند را می‌توان هم بهترین مارک رادیاتور پنلی ایرانی دانست و هم آن را در فهرست بهترین مارک رادیاتور پنلی ترک قرار داد؛ زیرا که این برند تولید مشترک ایران و کشور ترکیه به شمار می‌رود.

کیفیت محصولات برند همگام بسیار بالا است و همین‌طور بازدهی محصولات رادیاتور آن نیز به نسبت دیگر نمونه‌های موجود در  بازار، بیشتر است. رنگ پوشش این محصول ثبات زیادی دارد، نوع ساخت، جوش و طراحی آن نیز منحصربه‌فرد است. ظاهری مدرن و زیبا از دیگر ویژگی‌های محصولات رادیاتور پانلی برند همگام به شمار می‌رود.

برند سانیکا

اگر به دنبال بهترین برند رادیاتور خارجی می‌گردید، می‌توانید به سراغ محصولات برند سانیکا بروید. سانیکا را می‌توان با قاطعیت تمام در فهرست بهترین مارک رادیاتور پنلی خارجی قرار داد. این برند اصالتا ساخت ترکیه است و همین عامل باعث شده است آن دسته از کارفرماهایی که قصد تجهیز پروژه‌های برند را دارند، از محصولات سانیکا استفاده کنند.

راندمان گرمایشی این برند بسیار بالاتر از نمونه‌های مشابه داخلی است. به‌علاوه ظاهر و طراحی محصولات این برند را نیز می‌توان از جمله نقاط قوت آن در نظر گرفت. استفاده از فولاد گالوانیزه، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات برند سانیکا به شمار می‌رود؛ تمام این موارد در کنار هم، ارزش خرید این محصولات این برند را به 100 درصد رسانده‌اند.

 برند والترو

از دیگر اعضای فهرست بهترین مارک رادیاتور پنلی خارجی، می‌توانیم به برند والترو نیز اشاره کنیم. محصولات این برند، پرفروش ترین رادیاتور خارجی در بازار ایران به شمار می‌روند. این برند را می‌توان بین کشورهای ایران، چین، ترکیه و ایتالیا، مشترک در نظر گرفت؛ با جمع شدن دانش تمام این کشورها در ساخت محصولات این برند، بدون می‌توان از بابت کیفیت، اطمینان خاطر کامل داشت.

اگر به دنبال بهترین مارک رادیاتور پنلی هستید، بدون شک باید برند سانیکا را نیز میان گزینه‌های اصلی خود قرار دهید. استفاده از فولاد مرغوب در تولید محصولات، استفاده از پوشش پلی‌استر باکیفت و همین‌طور استحکام بالای محصولات، باعث شده است که فروش این برند در بازار ایران، بسیار قابل‌توجه باشد.

قیمت رادیاتور پنلی چقدر است؟

اگر درباره قیمت بهترین رادیاتور پنلی در بازار کنجکاو هستید، وب‌سایت دکتر تامین می‌توان یک مرجع مناسب برای شما عزیزان باشد. قیمت رادیاتور پنلی در بازار متغیر است و بدون شک نمی‌توان یک محدوده دقیق برای آن مشخص کرد.

قیمت این محصول بیشتر از هر چیز به برند تولیدکننده، ابعاد و ظرفیت رادیاتور بستگی دارد. در وب‌سایت دکتر تامین می‌توانید از قیمت بهترین مارک رادیاتور پنلی در ایران اطلاعات کسب کنید و همین‌طور لیست قیمت پرفروش‌ترین محصولات را مشاهده فرمایید.

کلام آخر

در این مطلب از دکتر تامین، تلاش ما بر آن بود که یک فهرست کامل از بهترین مارک رادیاتور پنلی در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. رادیاتور پنلی امروزه بهترین گزینه برای سیستم گرمایش منازل به شمار می‌رود. اطلاع از ویژگی‌های این رادیاتورها و همچنین آشنایی با بهترین برندهای آن در بازار ایران، بدون شک برای هر کس واجب خواهد بود.

اگر شما نیز قصد خرید از بهترین مارک های رادیاتور پنلی در بازار ایران را دارید، وب‌سایت دکتر تامین می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ارائه باکیفیت‌ترین محصولات، فروش با بهترین قیمت بازار و همچنین ارسال کالا به سرتاسر ایران، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد فروشگاه آنلاین ماست. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول

  • ویژگی‌های رادیاتور پنلی چیست؟

این رادیاتورها ارزان‌تر هستند، کیفیت و طول عمر بیشتری دارند، راندمان گرمایی آن‌ها بیشتر است، برای خانه‌هایی با متراژ پایین مناسب‌تر هستند و همین‌طور می‌توانند گرمای بیشتری حفظ کنند.

 

  • بهترین مارک رادیاتور پنلی در ایران کدام است؟

برندهایی از جمله ایران رادیاتور، بوتان، لورچ یا ام پی جی، از جمله بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده رادیاتور پنلی در بازار ایران به شمار می‌روند. برندهای سانیکا و والترو هم از برندهای برتر خارجی‌اند.

 

  • قیمت رادیاتور پنلی چقدر است؟

قیمت رادیاتور پنلی به برند تولیدکننده آن و همین‌طور به ظرفیت گرمایی رادیاتور بستگی دارد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان دکتر تامین تماس بگیرید.

 

 

 

آیا این مقاله مفید بود ؟

بله
خیر
ممنون :)

مقالات مرتبط

علت هرز شدن شیرآلات اهرمی و تعمیر آن

دسته‌بندی‌ها

دسته‌بندی‌ها

علت هرز شدن شیرآلات اهرمی و تعمیر آن

دسته‌بندی‌ها

دسته‌بندی‌ها

به اشتراک بگذارید

دسترسی سریع

مشاهده و خرید بهترین وال هنگ های دیواری موجود در سایت

10 پاسخ

  1. من برند والترو رو برای پکیج خونه مون انتخاب کردم و باید بگم که کیفیتش با محصولات ایرانی هیچ فرقی نداره. الکی هزینه نکنید.

  2. من اگر بخوام برندی انتخاب کنم، اون قطعا بوتانه. از قدیم و ندیم هر چی داشتیم با همین برند بوده و واقعا خانوادگی ازش راضی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *