بهترین پکیج‌های بازار ایران کدام است؟

یکی از مهم‌ترین مراحل تکمیل پروژه‌های ساختمانی، خرید تجهیزات سرمایش و گرمایش برای آن است. هر پروژه ساختمانی برای آنکه رفاه و راحتی ساکنانش را به بهترین نحو فراهم کند، نیاز به یک...

ناهید منصوری

۱۶ مهر ۱۴۰۲

بهترین پکیج‌های بازار ایران

فهرست بندی

بررسی بهترین پکیج‌های بازار

یکی از مهم‌ترین مراحل تکمیل پروژه‌های ساختمانی، خرید تجهیزات سرمایش و گرمایش برای آن است. هر پروژه ساختمانی برای آنکه رفاه و راحتی ساکنانش را به بهترین نحو فراهم کند، نیاز به یک سیستم گرمایش دارد؛ متداول‌ترین سیستم گرمایشی در زمان حال نیز پکیج دیواری است. استفاده از این نوع پکیج‌ها می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد.

اما خرید بهترین پکیج دیواری برای رفع نیازهای کاربران، بدون شک اصول خاص خودش را دارد. گاهی خرید پکیج دیواری باکیفیت می‌تواند دشوار باشد و پیچیدگی‌های خاص خودش را داشته باشد. در این مقاله از دکتر تامین، ابتدا راهنمای خرید بهترین پکیج دیواری را در اختیار شما قرار می‌دهیم و سپس به سراغ بهترین پکیج های بازار ایران خواهیم رفت.

 

ویژگی‌های بهترین پکیج دیواری چیست؟

بهترین پکیج دیواری بازار، بدون شک باید ویژگی‌های خاصی نیز داشته باشد. در صورتی که قصد خرید بهترین پکیج دیواری را دارید، باید با خصوصیات آن نیز آشنا باشید؛ زمانی که آگاهی کاملی نسبت به چنین مواردی داشته باشید، می‌توانید بهترین جنس بازار را خریداری کرده و از تا سال‌های سال بدون مشکل از آن استفاده کنید.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین پکیج های بازار ایران، می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • پکیج دیواری خوب طول عمر بالایی دارد؛
  • پکیج دیواری خوب کمتر دچار خرابی می‌شود؛
  • پکیج دیواری خوب بدون محدودیت، آب گرم مصرفی را تامین می‌کند؛
  • پکیج دیواری خوب مصرف آب، برق و گاز کمتری دارد؛
  • پکیج دیواری خوب سروصدای کمتری تولید می‌کند؛
  • پکیج دیواری خوب کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کند؛
  • پکیج دیواری خوب دارای سیستم عیب‌یابی داخلی است؛
  • پکیج دیواری خوب از خدمات پس از فروش برخوردار است؛
  • پکیج دیواری خوب معمولا توسط برندهای شناخته‌شده و معتبر تولید می‌شود؛
  • پکیج دیواری خوب دارای استانداردهای داخلی و بین‌المللی است؛
  • پکیج دیواری خوب امنیت بالایی دارد و سلامت مصرف‌کننده را به خطر نمی‌اندازد؛
  • در نهایت از نظر اقتصادی، قیمت انواع پکیج خوب به‌صرفه بوده و از سایر رقبا ارزان‌تر است.

 

آشنایی با بهترین مارک های پکیج در بازار ایران

اگر قصد خرید بهترین پکیج دیواری را داشته باشید، علاوه بر دانستن ویژگی‌های پکیج خوب، باید بهترین مارک پکیج را نیز بشناسید. شناخت بهترین برندهای تولیدکننده و خرید از آن‌ها، می‌تواند تضمین‌کننده کیفیت محصول باشد. در این بخش، چند نمونه از بهترین پکیج های موجود در بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

 پکیج دیواری بوتان

اولین و بهترین پکیج ایرانی بازار که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد، محصولات برند بوتان هستند. این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی به شمار می‌رود و به همین دلیل، اعتیار و شهرت بالایی در بازار ایران دارد. بدون شک تبلیغات تلویزیونی به‌یادماندنی این برند را بارها دیده‌اید.

از جمله ویژگی‌های پکیج های بوتان می‌توان به کیفیت بالا، طول عمر زیاد، عدم خرابی در طولانی‌مدت، در دسترس بودن قطعات یدکی و همین‌طور تسلط بالای افراد متخصص بر ساختار این پکیج‌ها اشاره کرد. به‌علاوه، قیمت مناسب را نیز می‌توان از دیگر مزایای این برند برشمرد؛ حتی بهترین پکیج دیواری بوتان نیز، قیمتی بسیار به‌صرفه دارد.

 پکیج دیواری ایران رادیاتور

از دیگر برندهای مطرح و شناخته‌شده ایرانی، می‌توانیم به برند بوتان اشاره کنیم. محصولات بوتان را همیشه در فهرست بهترین پکیج دیواری ایرانی قرار می‌دهند و به همین دلیل است که فروش این برند به مراتب بالا است. اگر می‌خواهید بهترین پکیج دیواری را دارید، باید محصولات برند ایران رادیاتور را نیز حتما بررسی کنید.

از جمله مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور می‌توانیم به کیفیت بسیار بالای محصولات آن اشاره کنیم. تنوع محصول نیز از دیگر ویژگی‌های این برند به شمار می‌رود. خدمات پس از فروش و همین‌طور ضمانت کیفیت را نیز نباید از قلم انداخت. بهترین پکیج دیواری ایران رادیاتور از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و این موضوع، از دیگر مزایای این برند است.

 

پکیج دیواری MPJ

از دیگر برندهایی که می‌توان محصول آن‌ها را در فهرست بهترین پکیج موجود در بازار ایران قرار داد، برند MPJ است. این برند از جدیدترین برندهای ایرانی است و شرکت سازنده آن، با نام گروه صنایع جهان آرا شناخته می‌شود. این برند انواع تجهیزات ساختمانی را تولید می‌کند و تولید بهترین پکیج دیواری نیز از جمله فعالیت‌های آن است.

کیفیت محصولات پکیج دیواری MPJ نیز بسیار بالاست و می‌توان آن‌ها را از محصولات درجه یک بازار دانست. از بین محصولات برند MPJ، می‌توان مدل فن‌دار 24 کیلووات آن را به‌عنوان پرفروش ترین مدل پکیج این برند، معرفی کرد.

 

پکیج دیواری همگام

از دیگر بهترین پکیج  های موجود در بازار ایران، می‌توانیم به محصولات برند همگام نیز اشاره کنیم. در صورتی که قصد خرید بهترین پکیج دیواری را داشته باشید، برند همگام می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد.

برند همگام با نام کامل شرکت همگام تابان آسیا (همتا) از جمله معتبرترین برندهای ایرانی پکیج در بازار است و می‌توان با خیال راحت از محصولات آن استفاده کرد. کیفیت بالا و همین‌طور گارانتی محصول، از مهم‌ترین مزایای خرید از این برند به شمار می‌رود.

 

پکیج دیواری استانبول

انواع پکیج‌های دیواری برند استانبول را نیز می‌توان از بهترین پکیج های موجود در بازار ایران به شمار آورد. محصولات این برند در حقیقت زیر مجموعه شرکت همگام تابان آسیا (همتا) هستند. از جمله مزایای این پکیج‌ها می‌توان به وجود سیستم ضدیخ و همچنین سیستم بای‌پس اتوماتیک در مدار پکیج اشاره کرد. راندمان بالا و کیفیت کار مثال‌زدنی نیز از دیگر ویژگی‌های محصولات این برند ایرانی به شمار می‌روند.

 

پکیج دیواری شوفاژکار

از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده بهترین پکیج دیواری در بازار ایران، می‌توانیم به برند شوفاژکار اشاره کنیم. در صورتی که قصد خرید بهترین پکیج دیواری را داشته باشید، این برند اصیل ایرانی را نیز باید بشناسید. این برند دهه 40 شمسی شروع به کار کرده است و به همین دلیل می‌گوییم که قدمت آن بسیار زیاد است.

محصولات این برند تحت لیسانس شرکت آهلمن آلمان تولید می‌شوند و از این جهت، بابت کیفیت محصولات شوفاژکار می‌توان اطمینان کامل داشت. تنوع بالای محصول و وجود مدل‌های متعدد، قیمت مناسب و همین‌طور کارایی بسیار خوب محصولات، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های برند شوفاژکار به حساب می‌آید.

 

پکیج دیواری لورچ

برند لورچ نیز از دیگر برندهای قدیمی ایرانی است که کار خود را از سال 56 شمسی شروع کرده است. جالب است بدانید که تولیدات این برند در زمان اوج فعالیت، نه‌تنها بازار کشور را از واردات بی‌نیاز کرده بود، بلکه حتی به کشورهای دیگر صادر نیز می‌شده است! امروزه محصولات این برند را می‌توانید به‌عنوان بهترین پکیج در بازار ایران بشناسید و از قیمت بسیار مناسب آن‌ها نیز شگفت‌زده شوید!

 

پکیج دیواری بوش

اگر به دنبال بهترین پکیج دیواری خارجی هستید، برند بوش می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر اندکی به بازار لوازم خانگی آشنا باشید، می‌دانید که محصولات برند بوش، باکیفیت‌ترین محصولات بازار به شمار می‌روند.

علاوه بر کیفیت ساخت محصولات این برند، ظاهر بسیار زیبا و شیک آن‌ها را نیز می‌توان از جمله مهم‌ترین ویژگي‌هایشان دانست درست به همین دلیل است که همه افراد متخصص باور دارند بوش، بهترین مارک پکیج خارجی و محصولاتش، بهترین پکیج دیواری بازار است!

 

پکیج دیواری آریستون

اگر می‌خواهید بهترین پکیج دیواری ایتالیایی را بخرید، برند آریستون انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. محصولات این برند را می‌توان در فهرست بهترین پکیج دیواری بازار قرار دارد؛ چرا که علاوه بر کارایی و راندمان بسیار خوب، محصولات این برند بسیار کم‌مصرف نیز هستند. برند ایتالیایی آریستون بیشتر از 80 سال در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی فعالیت دارد و می‌توان با خیال راحت به محصولات آن اعتماد کرد.

 

پکیج دیواری فرولی

پکیج‌های برند فرولی ایتالیایی، در سال‌های اخیر مقام بهترین پکیج از نظر کاربران را دریافت کرده‌اند. محصولات این برند خارجی را هم می‌توان از جمله انواع بهترین پکیج دیواری در بازار ایران به شمار آورد. برای کاهش مصرف انرژی و همین‌طور بازدهی بسیار بالا، محصولات این برند بدون شک رضایت شما را به بهترین شکل کسب خواهند کرد.

لازم به ذکر است که قیمت محصولات این برند به نسبت دیگر برندهای موجود در این فهرست اندکی بالاتر است؛ ولی بدیهی است که کیفیت این برند، قیمت بالای آن را به بهترین شکل توجیه می‌کند.

 

در زمان خرید پکیج به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟

برای خرید بهترین پکیج دیواری باید نکات خاصی را در نظر داشته باشیم. خرید پکیج دیواری نیز درست مانند تمام کارهای دیگر، اصول خاص خودش را دارد که با رعایت آن‌ها، می‌توانیم بیشترین میزان بازدهی و بهترین عملکرد را از پکیج دیواری خود شاهد باشیم. این بخش را می‌توانید راهنمای انتخاب بهترین پکیج دیواری در نظر بگیرید.

1.    توجه به متراژ واحد

اولین نکته از نکات مهم خرید پکیج، توجه به متراژ خانه است. برای خانه‌هایی تا حداکثر متراژ 150 متر، یک پکیج با توان 26 کیلووات کافی خواهد بود. برای بیشتر از این متراژ می‌توانید به سراغ پکیج‌های 28 تا 35 کیلووات بروید.

 

2.    توجه به وجود فن در پکیج

پکیج‌ها را معمولا به دو صورت فن‌دار و بدون فن تولید می‌کنند، از پکیج‌های فن‌دار زمانی استفاده می‌شود که پکیج در فضای باز قرار گرفته باشد، یا اینکه طول دودکش آن به صورت افقی، بیشتر از 1 متر باشد.

 

3.    تعداد مبدل‌های پکیج

از دیگر دسته‌بندی‌های پکیج، بر اساس تک مبدل یا دو مبدله بودن آن‌ها است. در صورتی که به شکل پیوسته و دائمی به آب گرم نیاز داشته باشید، بهتر است که از مدل‌های دو مبدله استفاده کنید. این مدل‌ها رسوب کمتری نیز تولید می‌کنند.

 

4.    نوع مبدل حرارتی پکیج

مبدل‌های حرارتی در پکیج‌ها، به دو نوع کنداکسینگ و منبع‌دار تقسیم‌بندی می‌شوند. در صورتی که سیستم گرمایش واحد از نوع از گرمایش از کف باشد، پکیج‌های کنداکسینگ و اگر از نوع گرمایش با فن کوئل باشد، بهتر است از انواع منبع‌دار استفاده کنید.

 

5.    توجه به لوله‌کشی واحد

در صورتی که لوله‌کشی واحد شما بین 35 تا 50 متر باشد، بهتر است که از پکیج‌هایی استفاده کنید که هد پمپ چرخشی یا هد پمپ سیرکولاسیون دارند. این نوع از پکیج‌ها می‌توانند فشار آب را در تمام طول لوله و سیستم گرمایشی، حفظ نمایند.

 

6.    وجود به قابلیت عیب‌یابی

برخی از پکیج‌های تولیدشده در سال‌های اخیر، دارای سیستم عیب‌یابی داخلی هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل، سیستم داخلی پکیج آن را شناسایی کرده و بر روی صفحه نمایش پکیج، نوع خطا را با کدهای مخصوص نمایش می‌دهد. استفاده از این مدل‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

7.    توجه به خدمات پس از فروش

در نهایت، باید توجه داشته باشید که پکیج خریداری شده توسط شما، دارای خدمات پس از فروش باشد. بهترین پکیج های دیواری ایرانی، معمولا همگی دارای خدمات پس از فروش هستند، پس نیازی نیست که از این بابت، نگران باشید.

در این مقاله از مجله دکتر تامین، با معرفی برندهای مطرح پکیج دیواری همراه شما عزیزان بودیم. در این مطلب، با ویژگی‌های بهترین پکیج دیواری آشنا شدیم و همچنین دانستیم که در زمان خرید این محصول، باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم. مهم‌ترین بخش این مطلب نیز معرفی بهترین پکیج ایرانی بود که در طی آن، با 10 برند مطرح در بازار ایران آشنا شدیم.

اگر قصد خرید بهترین پکیج های دیواری بازار را دارید، دکتر تامین می‌تواند مرجع خوبی برای شما باشد. شما می‌توانید محصولات معروف‌ترین برندها را در وب‌سایت ما پیدا کنید، آن‌ها را با هم مقایسه کنید و همچنین از قیمت‌ آن‌ها نیز آگاه شوید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی، با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

 

آیا این مقاله مفید بود ؟

بله
خیر
ممنون :)

مقالات مرتبط

علت هرز شدن شیرآلات اهرمی و تعمیر آن

دسته‌بندی‌ها

دسته‌بندی‌ها

علت هرز شدن شیرآلات اهرمی و تعمیر آن

دسته‌بندی‌ها

دسته‌بندی‌ها

به اشتراک بگذارید

دسترسی سریع

مشاهده و خرید بهترین وال هنگ های دیواری موجود در سایت

4 پاسخ

  1. مقاله های معرفی برندتون واقعا مفید هستن. من به کمک مقاله های دکتر تامین تونستم اطلاعاتم رو واقعا ارتقا بدم

    1. برند بسیار خوبیه اما برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی دقیق‌تر می‌تونید با کارشناسان دکتر تامین تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *