پکیج و رادیاتور گیتی پسند تغییر نام داد

به‌عنوان مهم‌ترین سیستم گرمایشی خانه‌های ایرانی، پکیج و رادیاتور را می‌توان با برندهای بسیاری در بازار پیدا کرد. یکی از مطرح‌ترین برندهایی که از قضا فروش محصولات آن نیز بسیار...

ناهید منصوری

۲۴ آبان ۱۴۰۲

قیمت پکیج و رادیاتور گیتی پسند

فهرست بندی

به‌عنوان مهم‌ترین سیستم گرمایشی خانه‌های ایرانی، پکیج و رادیاتور را می‌توان با برندهای بسیاری در بازار پیدا کرد. یکی از مطرح‌ترین برندهایی که از قضا فروش محصولات آن نیز بسیار زیاد است، می‌توان به پکیج و رادیاتور گیتی پسند اشاره کرد. این برند اخیرا تغییر نام داده است و از این به پس با عنوان پکیج و رادیاتور MPJ شناخته می‌شود.

برند گیتی پسند از جمله محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار به شمار می‌رود؛ از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به کیفیت بالای محصولات و تنوع آن‌ها اشاره کرد. قیمت پکیج گیتی پسند را نیز می‌توان یکی دیگر از دلایل محبوبیت محصولات این برند در نظر گرفت. در این مطلب، نگاهی به تغییر نام این برند به MPJ و همین‌طور قیمت رادیاتور گیتی پسند در محصولات جدید، خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید.

 

نگاهی به تاریخچه برند گیتی پسند

برند گیتی پسند از سال 1377  و در شهر اصفهان تاسیس شده است. این برند را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین بنیانگذاران بخش خصوصی کشور در صنایع و تاسیسات ساختمانی در نظر گرفت. هدف از تاسیس این برند، آن بود که از خروج مواد نفتی ارزشمند از کشور جلوگیری شود و در کنار آن، اشتغال ایجاد شود، محصولات ایرانی تولید شود و نام ایران در عرصه صنایع ساختمانی در کل دنیا بدرخشد.

این برند همواره برای رسیدن به اهداف خود و عملی‌کردن چشم‌اندازهای خود، از دانش روز دنیا بهره می‌گیرد. همچنین در این میان از شناخت توانایی‌های داخلی، جذب سرمایه‌گذاری و همین‌طور به‌ کارگیری نیروی انسانی کارآمد، فروگذار نمی‌کند. این برند قصد دارد که حداکثر ارزش افزوده را در زمینه محصولات ساختمانی برای ایرانیان فراهم آورد.

 

نگاهی به محصولات برند گیتی پسند

در برند گیتی پسند می‌توانید انواع و اقسام محصولات و تجهیزات ساختمانی را مشاهده کنید. به‌طور کلی محصولات این برند معتبر ایرانی را می‌توان در سه دسته‌بندی جای داد:

1. تجهیزات آب و فاضلاب

که مهم‌ترین بخش محصولات این برند را شامل شده و کالاهایی از جمله لوله‌های پلی‌پروپیلن، لوله آذین، لوله پنج لایه نیوپایپ، لوله‌های سه‌لایه، انواع اتصالات، شیرهای ساختمانی و غیره را شامل می‌شود.

 

2.ملزومات ساختمانی

دومین دسته از محصولات برند گیتی پسند به ملزومات ساختمان اختصاص دارد و شامل محصولاتی از جمله فوم شیت، عایق لوله، فوم گرمایش از کف، ریباند، تایل سقفی و غیره می‌شود.

 

3.تجهیزات سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع

در نهایت سومین دسته‌بندی محصولات برند گیتی پسند نیز به سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و همچنین تهویه مطبوع اختصاص دارد. این دسته از محصولات تا به امروز با عنوان SGP شناخته می‌شدند اما با تغییر نام پکیج و رادیاتور گیتی پسند در همین اواخر، به‌تازگی با نام MPJ در بازار به فروش می‌رسند.

تغییر نام پکیج و رادیاتور گیتی پسند به MPJ

در جدیدترین تغییرات ایجاد شده در این برند، از امروز محصولات گرمایشی شامل پکیج و همچنین انواع رادیاتور گیتی پسند، با عنوان MPJ شناخته شده و با همین نام نیز در بازار به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است که کیفیت محصولات پکیج و رادیاتور همچنان مانند گذشته است و حتی می‌توان گفت که بهبود نیز پیدا کرده است.

به‌علاوه مهم‌تر از هر چیز دیگر، باید این نکته را نیز یادآور شد که قیمت پکیج گیتی پسند یا قیمت رادیاتور گیتی پسند پس از تغییر نام به MPJ همچنان ثابت مانده است تا بتواند رضایت مشتریان را تا بیشترین میزان ممکن به دست آورد.

 

مزایای پکیج و رادیاتور گیتی پسند

پکیج‌ها و رادیاتورهای برند گیتی پسند با نام جدید MPJ مزایای بسیاری نسبت به رقبای موجود در بازار دارند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها و امتیازها، اشاره خواهیم کرد:

استفاده از قطعات باکیفیت

تمام قطعات استفاده شده در پکیج و رادیاتور MPJ یا همان گیتی‌ پسند، همگی از بهترین محصولات اروپایی هستند و این یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این برند است.

 

نیاز کمتر به تعمیرات

به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت و همچنین کیفیت ساخت بسیار بالا، محصولات این برند کمتر نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. این موضوع می‌توان به‌ مرور زمان در کاهش هزینه‌های شما موثر باشد.

 

گارانتی طولانی‌مدت

پکیج و رادیاتور گیتی پسند از جمله طولانی‌ترین گارانتی‌ها را در ایران دارند. محصولات این برند با 48 ماه گارانتی به مشتریان ارائه می‌شود که این اتفاق برای اولین بار در ایران رخ داده است.

 

تنوع بالای محصول

تنوع بسیار بالای محصول را نیز می‌توان از مزایای پکیج و رادیاتور گیتی پسند دانست.  این موضوع دست مصرف‌کننده را حسابی باز گذاشته است تا بتواند بر اساس نیاز خود، بهترین گزینه را خریداری کند.

 

راندمان بالای محصول

محصولات گیتی پسند یا همان پکیج و رادیاتور MPJ بالاترین راندمان (حدود 108 درصد) را بر اساس استاندارهای ایرانی و اروپایی دارد. دمای دود در پکیج‌های معمولی حدود 130 درجه است، حال آنکه در پکیج‌های این برند تنها 65 درجه است. همین باعث شده است که میزان ذخیره انرژی در محصولات این برند بیشتر باشد.

 

قیمت مناسب

در نهایت، یکی از مهم‌ترین مزایای برند MPJ جدید، قیمت محصولات آن است. اقتصادی‌ترین قیمت بازار را می‌توان با قیمت پکیج گیتی پسند و قیمت رادیاتور گیتی پسند تجربه کرد. این موضوع باعث محبوبیت این برند در میان مصرف‌کنندگان شده است.

خرید پکیج و رادیاتور گیتی پسند در دکتر تامین

در این مطلب به تغییر نام پکیج و رادیاتور گیتی پسند به MPJ نگاهی داشتیم. همین‌طور مزایا و امتیازهای محصولات گرمایشی این برند را نسبت به برندهای دیگر، در کنار هم مرور کردیم. پکیج و رادیاتور MPJ (همان گیتی پسند سابق) یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است و شما برای خرید آن، می‌توانید از طریق فروشگاه دکتر تامین اقدام فرمایید.

شما از طریق مجموعه دکتر تامین می‌توانید انواع پکیج‌ها و رادیاتورهای برند گیتی پسند (ام پی جی) را مشاهده کرده و در کنار آن، از قیمت پکیج گیتی پسند یا قیمت رادیاتور گیتی پسند آگاه شوید. فروشگاه امکان خرید آسان و همین‌طور تحویل کالا در سرتاسر ایران را برای شما فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

بله
خیر
ممنون :)

مقالات مرتبط

علت هرز شدن شیرآلات اهرمی و تعمیر آن

دسته‌بندی‌ها

دسته‌بندی‌ها

علت هرز شدن شیرآلات اهرمی و تعمیر آن

دسته‌بندی‌ها

دسته‌بندی‌ها

به اشتراک بگذارید

دسترسی سریع

مشاهده و خرید بهترین وال هنگ های دیواری موجود در سایت

6 پاسخ

  1. سلام، من از چند سال قبل از پکیج گرمایشی گیتی‌پسند استفاده می‌کنمو از عملکرد اون بسیار راضی هستم الان دیگ اون سوراخ شده و نیاز به تعویض داره قطعات این پکیج رو از کجا میتونم تهیه کنم اگه نتونم پیدا کنم عملا باید این پکیج رو کنار بگذارم و ی پکیج دیگه تهیه کنم ظاهرا قطعات این پکیج در بازار نیست

    1. سلام، برای اطلاع بیشتر در این مورد می‌تونید با نمایندگی تماس بگیرید راهنماییتون کنند.

  2. خیلی خوشحالم که الان اطلاعاتم درباره این برند بیشتر شده. برند گیتی پسند از برندهای خوب و درجه یکه و به نظرم الان با این تغییر میتونه موفقیت بیشتری هم توی بازار به دست بیاره.

  3. این برند یکی از بهترین برندهاییه که توی بازار دیدم. واقعا کاراشون حرف نداره و خیلی باکیفیته…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *