بهترین شیرآلات ایرانی : ۸ برند معروف بازار ایران

بهترین شیرآلات ایرانی کدام است ؟ بهترین شیرآلات ساختمانی موجود در بازار کدام است؟ اگر در این صفحه حضور دارید حتما این سوال یا سوالات شبیه به آن ذهنتان را درگیر کرده...

علیرضا علیخانی

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

behtarin-shiralat-irani

فهرست بندی

بهترین شیرآلات ایرانی کدام است ؟ بهترین شیرآلات ساختمانی موجود در بازار کدام است؟
اگر در این صفحه حضور دارید حتما این سوال یا سوالات شبیه به آن ذهنتان را درگیر کرده است. در این صفحه ابتدا 8 برند برتر شیرآلات ساختمانی را معرفی کرده سپس شاخصه‌های مهم در انتخاب بهترین شیرآلات را بیان می کنیم.

شیرآلات شودر

برند شودر هم از پرسابقه‌ترین برندهای تولیدکننده شیرآلات در ایران است؛ برند شودر 29 سال است که در این صنعت مشغول است و محصولات آن نیز همیشه از بهترین محصولات موجود در بازار بوده‌اند. تنوع بالای محصول از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند است. برای قیمت شیرآلات شودر دکتر تامین اینجا کلیک کنید.

شیرآلات قهرمان

برند قهرمان را می توان از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات در ایران دانست. این برند بیشتر از 40 سال است که در زمینه تولید شیرآلات فعالیت دارد و بسیار شناخته‌شده است. کیفیت بالای محصولات و همین‌طور قیمت مناسب، از جمله مزایای این برند به شمار می‌رود.

شیر طلایی شیرآلات قهرمان

شیرآلات ساختمانی البرز روز

از دیگر برندهای تازه‌کار در تولید شیرآلات ایرانی می‌توانیم به برند البرز روز اشاره کنیم. این شرکت با نام اصلی گروه تولید البرز شیر مهتاب، کار خود را از سال 86 آغاز کرده است و از همان سال تا به الان نیز از جمله محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده شیرآلات در ایران شناخته می‌شود.

شیر استیل شیرآلات البرز روز

شیرآلات ساختمانی KWC

از باکیفیت ترین برندهای تولیدکننده شیرآلات، می‌توان به برند KWC نیز اشاره کرد. محصولات این برند تولید ایران، اما با لیسانس اسپانیا هستند؛ به همین دلیل توانایی رقابتی بسیار بالایی با سایر برندهای موجود دارند. کارتریج بسیار باکیفیت، ماندگاری و دوام بسیار بالا و همچنین آبکاری مستحکم از ویژگی‌های شیرآلات kwc است.

شیر مشکس شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات درخشان

این برند حدود 30 سال سابقه در زمینه تولید شیرآلات دارد و به همین دلیل می‌توان به‌راحتی به محصولات آن اعتماد کرد. ظاهر زیبا، کیفیت بالا، تنوع محصولات و البته قیمت مناسب، همگی از دلایلی هستند که می‌توان به‌عنوان مزایای این برند نام برد.

شیر استیل شیرآلات ایزی پایپ

شیرآلات ام پی جی

از جمله جدیدترین برندهای تولیدکننده شیرآلات در ایران می‌توان به برند شیرآلات ام پی جی اشاره کرد. این برند، یک برند تماما ایرانی است؛ شرکت صنایع جهان آرا تولیدکنند این دسته از شیرآلات است و می‌توان ادعا کرد از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را می‌توان از آن شاهد بود. قیمت مناسب، طراحی شیک و مدرن شیرآلات و همین‌طور کیفیت بسیار بالا در ساخت، همگی از جمله مزایای محصولات تولید شده توسط این برند هستند.

شیر مدل پیچی شیرآلات کیان

شیرآلات راسان

یکی دیگر از برندهای ایرانی محبوب در زمینه تولید شیرآلات خانگی، می‌توان به برند راسان اشاره کرد. این برند، از جمله ویژگی‌های این برند می‌توانیم به کیفیت بالا، تنوع خوب محصولات، استفاده از آلیاژ برنج در ساخت، طراحی زیبا و شیک اشاره کنیم. بدون شک محصولات این برند ارزش خرید بالایی دارند. برای مشاهده مشخصات انواع شیرآلات راسان و قیمت به روز این محصولات می‌توانید به وب‌سایت دکتر تامین مراجعه کنید.

شیر سفید شیرآلات راسان

شیرآلات گلپایگان

شیرآلات گلپایگان را می‌توان از بهترین محصولات ایرانی دانست؛ برند گلپایگان برای چهار سال پیاپی از سال 96 تا 99 به عنوان معیار کیفیت و استاندارد در ایران شناخته شده و به همین دلیل، اعتبار محصولات آن بسیار بالاست. اگر قصد خرید شیرآلات دارید می‌توانید روی محصولات این برند حساب کنید. شیرآلات گلپایگان با بهترین قیمت را می‌توانید از مجموعه دکتر تامین تهیه کنید.

شیر طلایی شیرآلات گلپایگان

معرفی بهترین برندهای تولیدکننده دکتر تامین

در تعیین زیبایی یک واحد مسکونی یا حتی یک مجتمع تجاری و پذیرایی، عوامل مختلفی می‌تواند نقش داشته باشد، شاید در گذشته مبلمان، فرش، لوستر، کاغذ دیواری تعیین کننده زیبایی یک واحد مسکونی به شمار می‌رفتند ولی با گذشت زمان موارد دیگری همچون شیرآلات ساختمانی به این پارامتر‌ها اضافه شد و امروزه شاهد درخشش شیر‌های ساختمانی در دل آپارتمان‌ها هستیم، اما شناخت بهترین شیرآلات ساختمانی و انتخآب بهترین گزینه از میان ده‌ها برند فعال در این حوزه یک انتخآب دشوار می‌باشد که نیاز به تحقیق و تفحص کامل دارد.

جنبه ظاهری در شیرآلات

جنبه ظاهری شیرآلات ساختمانی صرفا یک طرف قضیه را پوشش می‌دهد ولی اصل قضیه مربوط به کیفیت و دوام بهترین شیرآلات ساختمانی است، آلیاژ‌های به کار رفته، متریال و شیوه رنگ آمیزی یکی از معیار‌های مهم در تعیین کیفیت این محصولات است، البته در شیر‌های اهرمی یک نکته‌ای که بسیار بر کیفیت این نوع از شیرآلات می‌تواند تاثیر بگذارد، کیفیت بکار رفته در کارتریج این شیرآلات است، البته در این موضوع حق با شماست که نتوانید کیفیت کارتریج را تشخیص دهید زیرا کارتریج در دل شیرآلات قرار دارد و با چشم قآبل رویت نیست و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید خرید از بهترین برند‌های شیرآلات ساختمانی است .

چکیده نکات:

  • شیرآلات در زیبا سازی دکوراسیون تاثیر چشم گیری دارند.
  • نوع آلیاژ و سطح کیفیت رنگ طول عمر شیر را مشخص می‌کنند.
  • کیفیت کارتریج از جزئی‌ترین نکات مهم در کیفیت شیرآلات ساختمانی است.

چکیده کلیات:
با توجه به تاثیر شیرآلات در زیبایی خانه انتخآب بهترین برند شیرآلات ساختمانی کار بسیار دشواری می‌باشد و باید در انتخآب بهترین شیرآلات نهایت دقت را داشته باشید که در پروسه ساخت از آلیاژ، رنگ و کارتریج مناسب استفاده شود.

مصرف آب در شیرآلات ساختمانی

یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین کیفیت شیرآلات ساختمانی میزان دبی آب در آن‌ها خواهد بود همانطور که می‌دانیم بیشترین میزان مصرف آب در منازل در آشپزخانه، حمام و منآبع تخلیه آب خواهد بود که در مورد آخر ارتباطی میان کیفیت شیرآلات و مصرف آب وجود ندارد.
با توجه به تغییر نسل تمامی شیر‌ها از حالت کلاسیک به حالت اهرمی پارامتر‌های مصرف آب کاملا تغییر پیدا کرده و میزان دبی آب، به توری خروجی برای پودری کردن آب و کیفیت کارتریج بستگی دارد، شیرآلاتی که از توری ریز و با کیفیت استفاده می‌کنند در مصرف آب می‌توانند تاثیر چشمگیری داشته باشند، اما عامل اصل در میزان مصرف آب کارتریج می‌باشد؛ اما شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که کارتریج چیست؟ کارتریج قلب شیرآلات اهرمی است که در یک قسمت آن اهرم قرار دارد و در قسمت دیگر آن حفره‌های که آب از لوله به آن‌ها منتقل و به واسطه میزان چرخش آن به سمت چپ آب گرم‌تر خواهد شد.

مرغوبیت کیفیت کارتریج در میزان مصرف آب می‌تواند تاثیر چشمگیری داشته باشد، اما تشخیص این مورد در زمان خرید ممکن نیست و تنها راه و چاه برای مشتری خرید از برند‌های معتبر است که ما در محصولاتی که در دکتر تامین قرار دادیم به این موضوع توجه بسیار داشتیم و سعی بر این بوده تا برند‌هایی را برای همکاری انتخآب کنیم که بیش از سه سال گرانتی پس از فروش داشته باشد.

چکیده نکات:

  • از مهمترین موارد در تعیین کیفیت شیرآلات ساختمانی میزان مصرف آب است.
  • توری سرشیر و کارتریج در کاهش میزان فشار آب تاثیر به سزایی دارد.
  • به یاد داشته باشید در انتخاب شیرآلات از برند‌های معتبر با گارانتی بالا استفاده کنید.

چکیده کلیات:
مصرف آب در کیفیت شیرآلات یک نکته حائز اهمیت است که به توری و کارتریج بستگی دارد، کارتریج در هدایت آب و توری در شکست فشار آب بسیار موثر است.

رنگ‌بندی در شیرآلات

شاید در سال‌های گذشته به واسطه اینکه شیرآلات فقط در رنگ‌های کروم یافت می‌شدند، تاثیر آنچنانی بر روی زیبایی نداشتند و اهمیتی به انتخاب طرح و برند آن‌ها داده نمی‌شد، ولی با پیشرفت علم و ورود علم PVD، رنگبندی‌ها از حالت کروم خارج شدند و در رنگ‌بندی‌هایی همچون طلایی، مشکی، سفید و برنزی در بازار دیده می‌شوند، همین موضوع تفاوت رنگبندی‌ها باعث شد تا شیرآلات در رنگ‌بندی‌های مختلف بیش از پیش در جلوه دهی به دکوراسیون منازل نقش داشته باشند.
شیرآلات ساختمانی با رنگ کروم: پرطرفدارترین رنگ در شیرآلات ساختمانی رنگ کروم است، البته بهتر است بگوییم که پرفروش‌ترین تا پرطرفدار‌ترین، اما آنچه که اهمیت دارد دردسترس بودن این رنگ در کنار راحتی در نظافت و مقاومت بالا این رنگ از شیرآلات است، اما از نکات مهمی که در مورد این نوع از شیرآلات باید به آن توجه داشته باشید نظافت آسان شیرآلات کروم رنگ است، البته منظور از نظافت آسان عدم حساسیت رنگ کروم به مواد شوینده می‌باشد.

شیرآلات طلایی و برنزی: این نوع از شیرآلات که به واسطه رنگ طلایی و برنزی به خانه جلوه‌ای بی‌نظیر می‌دهد، برای کسب مقاوم بیشتر به روش PVD رنگ آمیزی می‌شود، البته باز هم توصیه می‌شود برای نظافت شیرآلات رنگی به هیچ وجه از مواد شوینده استفاده نکنید و ترجیحا، از یک دستمال نم‌دار سرکه‌ای برای نظافت استفاده کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود. البته به غیر از رنگ‌های طلایی و برنزی برخی برند‌ها به روش PVD رنگ رز گلد را تولید می‌کنند، مانند برند شیرآلات راسان مدل النا رز گلد که یک رنگ بسیار خاص به حساب می‌آید

نکته: روش PVD یا Physical vapor deposition به روشی گویند که از بخار حاصل از تصعید فلز تیتانیوم روی شیرآلات استفاده می‌شود تا از این طریق رنگ و دوام شیرآلات در پایدار‌ترین حالت خود قرار گیرد. عموما از این روش برای رنگ آمیزی شیرآلات طلایی، برنزی، رز گلد و سفید و مشکی استفاده می‌شود.

شیرآلات مشکی: در این روش که به گونه‌ای می‌توان آن را به PVD ربط داد، به جای رنگ‌های طلایی و برنزی از رنگ مشکی مات استفاده می‌شود که می‌تواند جلوه‌ای بسیار مدرن گونه به محیط القا کند، البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که رنگ کاشی و سرامیک سرویس، حمام و … در انتخاب رنگ مشکلی شیرآلات می‌تواند بسیار موثر باشد. برای مثال ست 4 تکه شودر مدل یونیک که به رنگ مشکی است نیز می‌تواند در سرویس‌هایی با کاشی‌های مشکی و طلایی بسیار چشمگیر باشد.

هشت برندشیرآلات ساختمانی

شیرآلات سفید: شیرآلات سفید بعد از شیرآلات کروم و طلایی از پرفروش‌‌ترین مدل‌های دکتر تامین هستند، مدل‌هایی همچون آتیس، هیپو و از همه این موارد زیباتر مدل ویلوت سفید که تمای این موارد برای برند شیرآلات بهداشتی راسان می‌باشد می‌تواند جلوه‌ای ساده ولی زیبا به منزل شما القا کند. به یاد داشته باشید که رنگ سفید در شیرآلات معمولا به دلیل شیوه خاص آن که شبیه به رنگ کردن خودرو است می‌تواند جلوه‌ای خاص به محل سکونت شما ببخشد.

چکیده نکات:

  • شیرآلات در رنگ‌های سفید، کروم، طلایی، برنزی در بازار موجود می‌باشند.
  • به غیر از کروم دیگر رنگ‌ها به شیوه‌های مختلف رنگ‌آمیزی می‌شوند.
  • در نگه‌داری شیر‌های رنگی دقت کنید زیرا به مواد شوینده بسیار حساس هستند و برای پاکیزه نگه داشتند آن‌ها باید از سرکه استفاده کنید.

چکیده کلیات:

برای انتخاب رنگ‌های مختلف شیرآلات باید در ابتدا به زمینه رنگ منزل خود نگاه کنید و سپس به کیفیت آن بیاندیشید. شیرآلات مشکی و برنزی نیاز به رنگ‌ بندی کاشی بسیار خاصی دارند که باید در انتخاب آن بسیار دقت فرمایید، اگر از شیرآلات رنگی استفاده می‌کنید حتما باید در نظافت آن دقت لازم را انجام دهید تا کیفیت ظاهری را از دست ندهد.

بهترین مارک شیرآلات ساختمانی

اگر قصد خرید شیرآلات ساختمانی دارید بی شک قبل از هر تصمیمی به دنبال بهترین برند‌های شیرآلات ساختمانی خواهید بود، این امکان وجود دارد که با مراجعه به مراکز خریدی همچون بنی‌هاشم، زمزم، سعدی، شیراز و فرجام با برندهای متفاوتی مواجه شوید که بنابر ضرب‌المثل معروف (ماست من ترش نیست) به شدت دچار سردرگمی خواهید شد، اما ما امروز در این مقاله قصد داریم با معرفی برند‌های معتبر در حوزه تولید شیرآلات که سابقه همکاری با اکثر آنها را داریم، کمکی شایان، که البته وظیفه ماست به شما داشته باشیم تا در خرید بهترین شیرآلات ساختمانی دچار سردرگمی نشوید.

محصولات هشت برند برتر شیرآلات در فروشگاه دکتر تامین

دکتر تامین یک فروشگاه آنلاین تخصصی در حوزه مصالح و لوازم‌های ساختمانی است که به صورت تخصصی با تمامی برند‌های معتبر در این حوزه همکاری می‌کند، بی شک دکتر تامین می‌تواند یک پاسخ مناسب به سوال خرید اینترنتی شیرآلات ساختمانی باشد زیرا با هشت برند برتر در این حوزه همکاری می‌کند، برند‌هایی همچون

• شودر
• قهرمان
• KWC
• کیان
• ایزی پایپ
• راسان
• گلپایگان
• البرز روز

اما شاید این سوال در ذهن شما مطرح شود که مزایا خرید از فروشگاه اینترنتی دکتر تامین چیست؟ از مهمترین نکاتی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، در ابتدا قیمت محصولات دکتر تامین است، برای مثال در قیمت گذاری شیرآلات به واسطه خرید انبوه و حذف واسطه‌ها می‌توانیم به حداقل 5% تخفیف در میان تمامی محصولات شیرآلات اشاره کنیم، یعنی تمامی محصولات در دکتر تامین 5% از قیمت خود کارخانه ارزان‌تر خواهد بود که این نکته بسیار مهمی برای کسب رضایت مشتری می‌باشد، ناگفتنی نماند که تمامی سفارشات تهران در دکتر تامین معمولا برای ارسال به مشتری از 1 الی 24 ساعت زمان به خود اختصاص خواهند داد.

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی

مسئله قیمت شیرآلات ایرانی بسیار مهم است؛ بدون شک هر کس برای خرید این دسته از محصولات، نیاز دارد که ابتدا از قیمت آن‌ها آگاهی داشته باشد و سپس باتوجه‌به بودجه خود برای عمل، اقدام کند. باید بدانید که قیمت شیرآلات ایرانی بسیار متغیر است و هیچ‌گاه نمی‌توان عدد دقیقی را برای آن ارائه داد؛ در عوض، ما پیشنهاد می‌کنیم که برای استعلام قیمت شیرآلات ایرانی، به دسته‌بندی خرید شیرآلات در وب‌سایت دکتر تامین مراجعه فرمایید، یا به‌صورت مستقیم با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

بله
خیر
ممنون :)

مقالات مرتبط

علت هرز شدن شیرآلات اهرمی و تعمیر آن

دسته‌بندی‌ها

دسته‌بندی‌ها

علت هرز شدن شیرآلات اهرمی و تعمیر آن

دسته‌بندی‌ها

دسته‌بندی‌ها

به اشتراک بگذارید

دسترسی سریع

مشاهده و خرید بهترین وال هنگ های دیواری موجود در سایت

10 پاسخ

  1. سلام لطفا بین شیرآلات شودر و kwcو قهرمان یکی رو به من معرفیرکنید که از نظر کارتریج و فشار آب و محکم بودن بدنه حرف اول رو بزنه..خودم هرچی مقاله ها رو میخونم نمیتونم تشخیص بدم کدوم از این برند ها بهتره..ممنونم

    1. سلام دوست عزیز، برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات تخصصی با کارشناسان دکتر تامین تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن به صورت کامل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *