بازگشت
لیست قیمت لیست قیمت کلید پریز و روشنایی
مدرن الکتریک
بروزرسانی:1402/10/04
پارس شعاع توس
بروزرسانی:1402/05/26
کلید و پریز ایران الکتریک
بروزرسانی:1403/01/27
کلید و پریز دلند الکتریک
بروزرسانی:1402/05/26

مشاهده و دانلود لیست قیمت کلید و پریز و روشنایی


کلید و پریز و همچنین روشنایی، از جمله تجهیزات مهمی هستند که در هر ساختمان، چه مسکونی و چه اداری و چه صنعتی، به چشم می‌خورند. این دسته از محصولات ساختمانی کاربرد بسیار زیادی دارند و کیفیت آن‌ها بسیار مهم است. اما از آن مهم‌تر، اطلاع از قیمت کلید پریز است. همچنین دسترسی به یک لیست قیمت محصولات روشنایی نیز مهم است.
از آنجایی که قیمت این دسته از اجناس ساختمانی به‌طور روزانه در حال تغییر است، برای سازندگان بسیار اهمیت دارد که بتوانند به یک منبع موثق برای اطلاع از قیمت محصولات، دسترسی داشته باشند.
دکتر تامین با دانستن این موضوع، لیست قیمت کلید پریز و همین‌طور لیست قیمت روشنایی را به‌صورت جداگانه برای شما در فایل PDF حاضر کرده است. شما می‌توانید با یک کلیک ساده بر روی برند موردنظر خود، از قیمت به‌روز محصولات آن، آگاه شوید.

بهترین برندهای تولیدکننده کلید و پریز

مجموعه دکتر تامین، تامین‌کننده بهترین برندهای تولیدکننده کلید پریز در ایران است. شما مخاطبان عزیز می‌توانید لیست قیمت محصولات برندهای زیر را از وب‌سایت مجموعه دانلود کرده و مطالعه فرمایید:
لیست قیمت کلید پریز دلند الکتریک
کلید پریز دلند از بهترین برندهای ایرانی به شمار می‌رود و شما می‌توانید لیست قیمت کلید پریز دلند را از دکتر تامین دانلود کنید.
لیست قیمت کلید پریز ایران الکتریک
کلید پریز ایران نیز از دیگر برندهای شناخته شده در سطح کشور است؛ شما می‌توانید لیست قیمت کلید پریز ایران را نیز از مجموعه ما دانلود نمایید.

علاوه بر دو مورد قبلی، شما می‌توانید قیمت محصولات برندهای زیر را نیز از وب‌سایت دکتر تامین مشاهده فرمایید:
برند شایلین
برند شایلین از جمله برندهای باکیفیت ایرانی است و شما می‌توانید قیمت کلید پریز شایلین را در دسته‌بندی مخصوص این برند، مشاهده فرمایید.

برند مهسان
برند مهسان از جمله برندهای تازه و برتر ایرانی است؛ قیمت کلید پریز مهسان الکتریک نیز در سایت دکتر تامین برای شما حاضر شده است.

برند جهان
آخرین برند درجه‌یک ایرانی، برند جهان الکتریک است؛ شما می‌توانید قیمت کلید پریز جهان الکتریک را هم در وب‌سایت دکتر تامین بررسی کنید.


بهترین برندهای تولیدکننده روشنایی

علاوه بر انواع کلید و پریز، شما می‌توانید انواع برندهای تولیدکننده روشنایی را نیز در دکتر تامین مشاهده فرمایید. از جمله برترین برندهایی که محصولات آن در دکتر تامین موجود و قیمتشان قابل مشاهده است، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
پارس شعاع توس
برند شماره یک ایرانی برای خرید روشنایی، برند پارس شعاع توس است. قیمت محصولات پارس شعاع توس بسیار اقتصادی بوده و کیفیت آن بسیار بالاست. شما می‌توانید لیست قیمت روشنایی پارس شعاع توس را از دکتر تامین دانلود کنید. این را هم باید بدانید که لیست قیمت پارس شعاع توس مرتبا به‌روز می‌شود.

برند دنا
دنا از جمله برندهای محبوب در ایران به شمار می‌رود؛ شما می‌توانید قیمت روشنایی دنا الکتریک را از بخش مربوطه در سایت ما مشاهده کنید.

برند ایران
این برند را نیز می‌توان از جمله برندهای پرفروش ایرانی دانست؛ قیمت روشنایی ایران الکتریک در وب‌سایت دکتر تامین قابل‌مشاهده است.

برند شعاع
برند شعاع را هم می‌توان در بین برندهای خوب ایرانی معرفی کرد. قیمت روشنایی شعاع به‌طور کامل برای شما حاضر شده است.

برند مدرن
برند مدرن الکتریک از جدیدترین برندهای ایران است. شما می‌توانید قیمت روشنایی مدرن الکتریک (MPJ) را از دکتر تامین مشاهده فرمایید.